"Puls Biznesu": Ile wydajemy na farmaceutyki w sieci

27 sie 2015 r.

Fot. Shutterstock

Polacy w e-aptekach wydają jednorazowo spore sumy, ale wciąż częściej kupują w internecie buty czy bilety do kina niż leki - pisze "Puls Biznesu".

Polscy konsumenci podczas jednej transakcji wydają w aptekach internetowych ok. 138 zł, bo im większa wartość zamówienia, tym tańsza dostawa – wynika z raportu firmy Gemius nt. polskiego rynku e-commerce.

Średnia cena kupowanego produktu w e-aptece to niecałe 23 zł; klienci najczęściej jednorazowo decydują się na 6-7 produktów.

Leków czy suplementów nadal brak w czołówce rankingu najczęściej kupowanych w internecie przez Polaków produktów. Według raportu Gemiusa wciąż króluje odzież, akcesoria, książki, płyty i filmy, na dalszych miejscach są podróże oraz bilety na koncerty, do kina lub teatru.

Farmaceutyki kupują w internetowych aptekach najczęściej osoby w wieku 25-34 lata (23 proc.) i 50+ (21 proc.). (PAP)

Przeczytaj także: Sieć leczy taniej >>


comments powered by Disqus

Nasz serwis używa cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym i że wyrażasz zgodę na ich używanie. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies w Polityce prywatności

PUBLIC !!