„Gazeta Wyborcza”: Co może lekarz, czyli etyka wzdęć i potencji

17 lut 2014 r.

Fot. Shutterstock

Farmaceuci reklamowane w mediach różnego rodzaju produkty, takie jak np. witaminy i minerały, środki na odchudzanie, wzdęcia czy potencję określają pięknie, jako „leki bajery”.

Farmaceuci reklamowane w mediach różnego rodzaju produkty, takie jak np. witaminy i minerały, środki na odchudzanie, wzdęcia czy potencję określają pięknie, jako „leki bajery”. 

Tymczasem w ubiegłym roku na ich reklamy poszło 797,6 mln zł, czyli niemal tyle samo, ile w 2012 r. – czytamy w „Gazecie Wyborczej”. To prawdziwy cud, że udało nam się dożyć swojego wieku, nie używając wcześniej tylu farmaceutyków – ironizuje gazeta.

Przypomina, że lekarz, farmaceuta ani aktor przebrany w sposób sugerujący wykształcenie medyczne nie może reklamować leków, nawet tych bez recepty. (PAP)


comments powered by Disqus

Nasz serwis używa cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym i że wyrażasz zgodę na ich używanie. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies w Polityce prywatności

PUBLIC !!